ماتا: بنیتز رئال‌مادرید را به اوج بازمی‌گرداند

به گزارش کهکشانی ها 11، و به نقل از خبرگزاری تسنیم، خوان ماتا می‌گوید که رافائل بنیتس در رساندن رئال‌مادرید به اهدافش موفق خواهد بود و فصل اخیر و بدون جام را برای کهکشانی‌ها جبران می‌کند. ماتا که یک فصل (13-2012) در چلسی با رافائل بنیتز کار کرد و به همراه او موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا شد، در حمایت از هموطن خود که سکان هدایت مادریدی‌ها را از کارلو آنچلوتی گرفته است، به نشریه مارکا گفت: من و رافا در چلسی با یکدیگر کار کردیم و با هم قهرمان لیگ اروپا شدیم که افتخار بزرگی بود. آن فصل برای هر دوی ما فوق‌العاده بود و بهترین فصل دوران بازیگری من از نظر آماری. ماتا ادامه داد: بنیتز می‌داند که چگونه باید بهترین بازی‌ها را از تک‌تک بازیکنانش بگیرد و آنها را به اوج برساند.

بنیتز در به اوج رسیدن من در چلسی نقشی کلیدی داشت. هافبک اسپانیایی 27 ساله منچستریونایتد در ادامه اعتراف کرد جزو کسانی است که نمی‌خواهد داوید دخیا هم‌تیمی‌ و هموطنش به بنیتز در رئال‌مادرید ملحق شود. او درباره شایعه پیوستن دخیا به کهکشانی‌ها اظهار داشت: بسیاری از مردم از من درباره آینده دخیا سؤال می‌پرسند. من فقط می‌توانم بگویم که او دوست من است و می‌خواهم او را خوشحال ببینم. دخیا یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیا است. اگر من تصمیم گیرنده بودم نمی‌گذاشتم که دخیا از منچستریونایتد برود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بنیتز , ماتا ,

تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394 ا 16:24 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.